Category : Salate

17 posts

salata de fasole boabe
Fasolea contine chiar cea mai mare cantitate de fibre dintre toate legumele. Fibrele sunt o componenta dietetica importanta pentru sanatate. In plus, consumul de fasole ajuta si la imbunatatirea nivelului colesterolului si la reducerea riscurilor de boli cardiace. Mai mult, fibrele promoveaza sanatatea tractului digestiv si pot reduce unele tipuri de cancer. Fasolea contribuie si la …
salata de spanac
Beneficiile spanacului se datorează multitudinii de nutrienţi pe care îi conţine: minerale, vitamine, inclusiv potasiu, mangan, zinc, magneziu, fier şi calciu. Cea mai bună soluţie este să-l consumăm în stare crudă. O salata de spanac ofera oricarei persoane o cantitate importanta de vitamine si minerale. Iata o reteta simpla , sanatoasa si usor de facut.
O salată delicată și consistentă.
Salata de boeuf
Această salată reprezintă unul dintre cele mai sărace în calorii aperitive. Nutriţioniştii spun că din punct de vedere nutriţional, salata de boeuf este un preparat complet, care conţine toate categoriile de nutrienti: glucide, proteine şi lipide. Singura menţiune este să fiţi zgârciţi cu maioneza, ea trebuie doar să lege ingredientele, nu să le acopere.
Rulouri de salata verde cu umplutura de pui
   
Salata Waldorf
    Salata Waldorf a fost inventată, cândva între 1893 și 1896, la Hotelul Waldorf din New York de Oscar Tschirky, cel care îndeplinea acolo funcția de maître d’hotel. Și se mai zice că a fost creată special pentru un mare dineu, la care au participat în jur de 1.500 de persoane.
Salata Shuba
Prepară această salată tradiţională rusească. Cu siguranţă, va fi ceva special.
Salata de vita cu fasole rosie
       
Pate din macrou
    Un aperitiv  gustos si ușor de facut, o rețeta pe care o recomand.
PAGE TOP

Ti-a placut? Trimite si prietenilor tai. Multumesc pentru Share si Like. :-)