Category : Shake

6 posts

  Shake-ul cu morcovi este usor de facut si foarte sanatos, iar partea cea mai buna este ca, daca ai un copil mic, il poti imparti cu el – pe langa ca e plin de vitamine, are si un gust grozav.
  Foarte nutritiv si satios, shake-ul cu iaurt si avocado poate inlocui cu succes o masa, pentru ca da imediat senzatia de satietate. In plus, aduce organismului un aport crescut de calciu.
Pentru cei ce au adoptat un regim vegetarian, tin post sau, din alte motive, evita sa consume lapte intr-o anumita perioada de timp, aceasta reteta de shake de migdale este ideala!
  Frunzele de spanac sunt cu adevarat benefice pentru sanatate, fie ca sunt proaspete sau congelate. Continutul ridicat de vitamina K si calciu din spanac sustine sistemul osos. O mana de spanac, proaspat sau congelat
Fructele de padure sunt bogate in antioxidanti, iar gustul lor un pic acrisor este revigorant. Shake-ul din fructe de padure, bogat in vitamina C, poate fi consumat in special dupa-amiaza, cand incepem sa resimtim oboseala.
Exista retete de shake-uri pentru orice afectiune intrucat natura ne ofera tot ce avem nevoie pentru a ne simti bine si a arata minunat.
PAGE TOP

Ti-a placut? Trimite si prietenilor tai. Multumesc pentru Share si Like. :-)